Zoe Kleinman & Liv McMahon, BBC
Google mund të duhet të bëjë ndryshime në Mbretërinë e Bashkuar për t’u dhënë konsumatorëve më shumë zgjedhje se cilin shërbim kërkimi online të përdorin, tha organi mbikëqyrës i konkurrencës.
Autoriteti i Konkurrencës dhe Tregjeve (CMA) po heton gjigantin amerikan të teknologjisë sipas një ligji të ri, që do të thotë se rregullatori mund të kërkojë ndryshime në një firmë nëse zbulohet se ajo mban shumë pushtet në një treg të caktuar.
Më shumë se 90% e kërkimeve në Mbretërinë e Bashkuar bëhen në Google dhe 200,000 biznese përdorin reklamat e kërkimit të tij për të arritur klientët. Kompania e saj mëmë, Alphabet, tha se sugjerimet e CMA-së ishin “të gjera dhe të pafokusuara”, por shtoi se do të “punonte në mënyrë konstruktive” me rregullatorin. CMA tha se nuk po e akuzonte Google për praktika anti-konkurruese në këtë moment, por ka përcaktuar një “udhërrëfyes” të ndryshimeve që kompania mund të bëjë në biznesin e saj përpara një vendimi përfundimtar në tetor.

